ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ;
Ilias Settas2022-01-07T18:41:55+03:00Η αλλαγή των προσωπικών στοιχείων στο λογαριασμό σας είναι μια πολύ απλή και εύκολη διαδικασία. Αφού κάνετε “login” στο λογαριασμό σας στο krontsisfashion.gr , δίνοντας το email σας και τον κωδικό σας, κάντε κλικ στο σύνδεσμο «Ο λογαριασμός μου», ο οποίος βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας και εκεί μπορείτε να επεξεργαστείτε όλα τα προσωπικά σας στοιχεία.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ;
Ilias Settas2022-01-07T18:40:07+03:00Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς κανένα απολύτως κόστος και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Για επιστροφές εντός Ελλάδας δεν επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφορικών, αρκεί να χρησιμοποιήσετε την μεταφορική εταιρεία που θα σας υποδείξουμε.Η διαδικασία είναι απλή και μπορεί να γίνει με δυο διαφορετικούς τρόπους1) Μπορείτε να πάτε κατευθείαν στην Φόρμα Επιστροφών και να συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία2) Να ακολουθήσετε τα ακόλουθα βήματα:Εισέρχεστε στο λογαριασμό σας, όπου έχει μια ανάλυση των πρόσφατων παραγγελιών σαςΕπιλέγετε το σύνδεσμο «Επιστροφή» (στα δεξιά του πλαισίου) και το σχέδιο προς επιστροφήΣτο παράθυρο που ανοίγει, επιλέγετε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε και τον λόγο επιστροφής τουΣτην τελευταία σελίδα, επιλέγετε τον τρόπο που θέλετε να σας επιστραφούν τα χρήματα σας.
ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΠΕΛΕΞΑ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΟΥ;
Ilias Settas2022-01-07T18:38:14+03:00Τα περισσότερα σχέδια μας διαθέτουν κανονικές φόρμες. Η επιλογή του μεγέθους δε θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη. Παρ’ όλα αυτά, αν επιλέξετε ένα σχέδιο που δε σας κάνει ή απλά δε σας αρέσει, μπορείτε εύκολα και ανέξοδα να το επιστρέψετε και να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο μέγεθος ή σχέδιο. Το προϊόν που θα επιστρέψετε πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία.Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς κανένα απολύτως κόστος και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν.
ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ;
Ilias Settas2022-01-07T18:42:29+03:00Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας το σύστημα θα σας στείλει αυτόματα ένα email, το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε. Αυτό το email επιβεβαιώνει ότι ολοκληρώσατε σωστά την παραγγελία σας και ότι έχει καταχωρηθεί.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.
Όταν επισκέπτεστε οποιονδήποτε ιστότοπο, ενδέχεται να αποθηκεύει ή να ανακτά πληροφορίες στο πρόγραμμα περιήγησής σας, κυρίως με τη μορφή cookie. Ελέγξτε τις προσωπικές σας Υπηρεσίες Cookie εδώ.
Χρησιμοποιούμε το WooCommerce ως σύστημα αγορών. Για επεξεργασία καλαθιού και παραγγελίας θα αποθηκευτούν 2 cookies. Αυτά τα cookies είναι απολύτως απαραίτητα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν.